LC WAIKIKI відкрив у Києві свій 1000-й магазин у світі

В торгово-розважальному центрі River Mall відбулося урочисте відкриття нового магазину турецького одежного бренду LC Waikiki. Для мережі, яка працює на трьох континентах в 47-ми країнах, подія більш, ніж значуща – київський об’єкт став 1000-м об’єктом рітейлера.

Площа LC Waikiki в ТРЦ River Mal – 1950 кв. м, інвестиції у відкриття – $1,2 млн.

Магазин LC Waikiki розташований на першому поверсі ТРЦ River Mall біля іншого fast-fashion гіганта – H&M. Стратегічне розміщення біля ескалатора, який веде як на другий поверх, так і вниз до супермаркету.

Дизайн магазину виконаний в концепції DP-B: великої кількості світла, білих стін, світлих підлог і відчуття простору. Колір торгового обладнання змінюється в залежності від відділу: сіро-коричневі стенди в зоні чоловічого одягу, кристально-білі – в дитячому відділі. В цілому інтер’єр магазину виглядає простим і відкритим, але помітно, що багато уваги приділено деталям.

На першому та другому поверсі магазину розмістився концептуальний shop-in-shop LCW Dream, в якому представлені білизна, пляжні та купальні костюми.

LC Waikiki вже представлена 35-ма магазинами в 18-ти містах України. У 2020 році компанія планує досягти позначки 45 магазинів, 49 – в 2021 році, 56 – в 2022 році і 60 – в 2023-му.

Серед глобальних цілей компанії – розширити в 2020 мережу і бути представленим в 55-ти країнах на чотирьох континентах, а до 2023 року бути в трійці кращих європейських рітейлерів в індустрії моди.